torsdag 25 december 2014

Google chrome startsida

Detta är två olika sidor, så länge du inte anger att det ska vara samma sida. Välj en webbläsare nedan och följ anvisningarna på datorn. Om den webbläsare du använde. Lycka till och har du några frågor får du gärna.


Chrome Extensions That Are Amazingly Useful!

Detta känns ju helt pinsamt att behöva fråga om, men jag lyckas verkligen inte ändra, Startsida ? Denna länken beskriver hur, men det blir inte som jag vill ändå. Nästa steg är att klicka på länken till höger ”Grupp med sidor” och där väljer du en eller flera startsidor och klickar ”OK”. Första steget till att välja startsida i Chrome. Fortsätt där du slutade på en annan enhet med fliksynkronisering, sök med hjälp av rösten och minska dataanvändningen med upp till när du surfar.


Synkroniserade enheter – Öppna och använd . Välj Internetalternativ (Internet options) under menyn Verktyg (Tools). Markera fliken Allmänt om den inte redan är vald.

Du sparar och avslutar genom att klicka på OK. Ladda hem Internet Explorer. Nästa gång du besöker en favoritsida ändras stjärnans färg till gult. Under Vid start ändrar du din startsida.


Klicka på krysset för att radera. Prova den på en dator i dag. Den här policyn är inte tillgänglig i . Anpassade webbläsarskal som hjälper dig att anpassa din webbläsare. Det är enkelt att byta söktjänst. SwedishNär du har lagt till taggen på din startsida.


Nån som vet om man kan ändra detta? Sedan en tid tillbaka får jag en öppningssida enl. Jag måste därefter klicka längst upp för att få upp min startsida - Leta.


Jag har gjort om inställningen flera gånger. Det kan sen fungera 1-gånger men sen kommer .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.