onsdag 31 december 2014

Posten kundtjänst

Välj den kategori som passar dig bäst - privat, företag eller sök ditt svar. Min försändelse har kommit bort, vad gör jag? Kan jag hämta min försändelse utan avi? Hur lång är transporttiden?


När returneras min försändelse? När kan jag hämta min försändelse ?

Här hittar du telefonnummer, e- post , karta och besöksadress till PostNords huvudkontor. Thu, Apr Delårsrapport januari-mars. Kontaktvägar PostNord Sverige AB. PostNord finns på 3adresser . Kundtjänst Premium hjälper er med: Fakturafrågor, alla ärenden. För tillfället har vi väldigt många kunder som skickar e- post till oss vilket gör att det kan ta längre tid än vanligt att få svar.


Om du har möjlighet, undvik gärna att ringa oss måndagar . Den här webbplatsen sätter tillfälliga webbkakor (cookies) när du använder vissa tjänster. Dessa kakor behövs för att dessa tjänster ska fungera.

När du stänger ner webbläsaren kommer all information att raderas. Genom att göra inställningar i webbläsaren kan du neka webbplatsen att lämna en webbkaka. Han använde sig av Postens gamla logotyp från förra årtusendet, för att verkligen sålla bort de allra flesta som borde kunna syna bluffen. Jag började svara på folks . Posti transporterar små och stora försändelser till alla adresser.


Via ert e-postformulär på posten. Eftersändning kan du göra själv här på sajten eller genom att kontakta vårt kundcenter. Tidningen eftersänds kostnadsfritt inom Sveriges gränser.


Posten - Hos oss köper du porto och embalage. ICA banken Bankkort, lån och försäkringar. Spel Vill du prova lyckan eller med list sätta ihop det smartade tipset har du kommit rätt. ATG, Svenska Spel och Folkspels tjänster hittar du hos oss. Varje dag finns andelspel av olika slag för dig som vill sprida dina chanser att vinna.


Fyll ut formuläret under så mottager vi detta in i vårt kundsystem. Vi vill kunna erbjuda våra kunder snabb service med hög. Välkommen till vår Kundservice.


Vår supportavdelning är bemannad. Du kan också kontakta oss .

Hissarna på Baggeby Gårds väg och är i akut behov av underhållsarbeten som tyvärr medför att de måste stängas .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.