onsdag 31 december 2014

Jula gängtapp

Gängtappar och gänginsatser. Visa filter Stäng filter. Något gick fel under tiden du sökte. Försök gärna göra samma sökning igen. Hyllplats: Välj varuhus Loading.

Slut Begränsat lager I lager. Hos Swedol hittar du fordonstillbehör, maskiner, hydraulik, elartiklar, lyft och last, verktyg och arbetskläder för proffs, företag och privatpersoner. Re: Julas gängverktygssats. Gösta skrev : Det finns många aspekter på den sortens gängtappar , en stor fördel är, ingen stjäl dem.


Så är det nog med det mesta jag har. Men allvarligt talat, vad är det för fel på dom? Har ringt runt till flera Tools, Mekonomen mm för att jag behöver en gängtapp Mför fingängor som det är på många Japanska motorcyklar, är osäker på om det är.

Jo synd att det var stängt fick bli ett kit från jula för 495kr istället, får hoppas det funkar, står å sliper kopparblocket nu, med 1papper, har redan 2 . Var kan man köpa en gängtapp med dom måtten? Vill inte köpa nån hel sats eller liknande när jag bara kommer använda den en gång. Har kollat Biltema och Jula men finns inget vad jag kan se. Tapparna är tillverkade av legerat stål.


Välkommen till oss på Jula ! Vi erbjuder allt från handverktyg och maskiner till trycklufts- eller svetsutrustning med rätt kombination av pris och funktion. Kan man använda Meller vad för gängtapp man skall använda. Eller måste man kanske ha en specigell gängtapp för att dra tändstifts gänger?


Besökte JULA i lördags, de har påsar med gänginsatser billigt såg jag. Om det behövs några spec verktyg för ändamålet är obekant. Kollade i reservdelskatalogen och visst är gängan Mx även på mina hjulbultar. Nu är det inte där som gängan har degat utan i oljetråget, men det spelar ju mindre roll. Däremot har Biltema en . Hjulbults renoveringskit.


För reparering av skadade gängor på hjulens bultar.

Gängsats delar med metrisk fin och grovgänga. Förpackat i kraftig plåtväska. Innehåller: M6x7 M6x M8x, M8x1. M10x2 M10x M12x M12x7 M14x M14x M16x, M16x M18x M20x M20x M22x M22x M24x M24x0.


Tror du mer är ute efter ett gängsnitt om du skall göra utvändiga gängor. EDIT: läsa fel även jag :D haha. Dock borde det finnas iaf på swedol. Re: Var hittar man lite udda gängverktyg?


Annars googla så du hittar något nära dig. Jag köpte en gängtapp till växelörat i järnaffären mitt i mot Bjurslätts torg Björlandavägen på Hisingen. Ena hjulbulten är skada den gick tungt som fasen att dra i. Så provade med en ny och dra i några gängor, men bulten tog skada direkt. Så måste ha tag i en gängtapp. Men jag hittar bara Mx på biltema,swedol.


Enligt speedpars är det Mx i stigning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.