tisdag 30 december 2014

Tömma iphone på bilder

Vi visar också hur du gör bilder tillgängliga på alla dina enheter med iCloud-bildbibliotek. Bilder och tryck på Välj. Tryck på alla bilder eller videor som du vill ta bort.


När du uppdaterar din enhet till iOS eller senare kan du trycka, hålla ned och svepa för att markera flera bilder och videor i ett enda svep. Vill du bara göra dig av med en handfull dåliga är det enklaste sättet att öppna programmet, markera det foto du inte gillar och sedan klicka på papperskorgen.

Bekräfta att du verkligen vill radera allt. Tänkte inte behöva radera en och . Hur raderar man hela sitt bildbibliotek på en. Lycka till och har du några frågor får du gärna.


Men när det kommer till överförda, nedladdade och synkroniserade bilder kan du inte bara klicka på “Trash” eller trycka på menyknappen för det finns inget sådant alternativ. Så varför skulle du vill radera. Det ska nämnas att jag är android kille och verkligen inte förstår dessa problem.


Har du tagit ett gäng bilder du inte är nöjd med och vill massradera samtliga utan att behöva klicka Radera på varje bild?

Jag klarar inte detta längre för jag har nu fullt i Kålan. Förut kunde jag göra detta men nu strular det hela tiden. Jag har 3bilder som jag vill tömma , men får bara fram bilder.


När jag tar bort anslutningen från datorn så . Datorn hittar telefonen, så länge är allt frid och fröj klickar mig fram till en mapp som heter Internal Storage (GB ledigt av 1GB). Klickar på denna Internal Storage, kommer då till en mapp som heter DCIM, som är helt tom. Jag är så slö så jag kastar ut frågan. Jag fotar rätt mycket och har bara 16GB så det är . Istället för minneskort och sladdar är tanken att du ska lagra alla de filmer och bilder du tar på servrar som alla dina enheter ansluter till. Ta en back up på alla bilder.


Om du regelbundet laddar upp bilder och annat från din mobil till din dator, en extern hårddisk eller till exempelvis Dropbox – ta för vana att radera bilderna från din mobil för att frigöra utrymme. Vi samlar ofta på oss massa appar som vi i ärlighetens namn aldrig använder. Städfreaket Sanna ger dig tips för att rensa upp och skapa utrymme. Där sparas även sms, anteckningar, dokument, sparade spel och röstmemos. Söker du på nätet hittar du massvis med mjukvaror och appar som säger sig ha räddningen för dina bilder – men åk inte på den smällen.


Genom att rensa upp här kommer du garanterat få mer plats!

Dessa program är bra för att spara bilder på datorn, men de hittar aldrig borttagna bilder , om du . Katalogerna har totalt obegripliga namn, se bild. Det mest irriterande är att inga mappar eller bilder går att radera , har kopierat dem till datorn. Men de går inte att radera eller modifiera på något vis. Helst så hade jag raderat allt i DCIM och kanske .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.