onsdag 23 april 2014

Logga in på nouw

One of the best blogging platforms available - design your own blog with ease. Läs recensioner, jämför kundbetyg, se skärmavbilder och läs mer om Nouw. Hämta Nouw för att använda på din Apple TV.


Skapa din egen blogg direkt i appen nouw. Idag hade jag problem att logga in på Nouw Jag kunde inte blogga!

Fint ute just nu, hoppas att det blir så hela kvällen! Markera text och klicka på infoga länk när du redigerar din bloggtext hos Nouw. Logga in på din Nouw -blogg och skapa ett nytt, eller redigera ett inlägg. Klicka sedan och markera det ord i din text som du vill länka. Den hör kontakten kontaktade mig en gång då jag sålde en sak på en köpsälj sida på FB.


Visste inte hur det funkade så lade nog till personen på messenger. Galet vad segt det är att logga in på nouw på kvällarna sedan sista uppdateringen Har försökt att publicera detta inlägg i flera timmar men det har inte funkat.

Funderar starkt på att bojkotta nouw och hitta någon annan portal att blogga på, frågan är bara vilken? Känns jätte trist för jag gillar ju upplägget . Jag har nu bestämt mej att jag kommer flytta bloggen till Nouw. Jag har importerat alla gammla inlägg till min nya blogg så allt finns där.


Denna blogg lämnar därför att se ut såhär nu för man behövde ha denna design . Målet är att sajten ska bli internationell. Nouw kommer att bli ett redaktionellt magasin med fokus på bloggare. När Nattstad lanserades var det en partycommunity i Göteborg.


Namnet har hängt kvar men sajten har utvecklats och är i dag det bästa bloggverktyget och används av människor i hela riket. Nu är det dags för oss att släppa vår lilla hemlighet och det är att VI BYTER BLOGGPORTAL TILL NOUW ! Det är lite emotionellt att lämna Devote då vi bloggat här i tre år, och på dom tre åren har vi hunnit med så mycket. Lärt känna fina människor och gjort massa roliga saker.


Men nu känner vi känner att . Tog bilen hem till Philip och hans tre hundar så Hugo (min valp) fick leka av sig och jag fick fikat med Philips fantastiska mamma. Nu kom Philip hem och vi ska strax äta middag här och sedan ska jag åka in till kontoret för decembermys med de andra tjejerna på nouw !

Såhär ser jag ut idag :) Design your . Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in.


Vi arbetar med avancerad webbutveckling med moderna verktyg på huvudkontoret i Göteborg. Nouw är Nordens största bloggportal med över 1. Vi söker dig som vill jobba med en produkt i världsklass i ett snabbväxande företag. Onsdagen den 6:e december är det . Jag vet att många av er bloggar på nouw. Men det behöver ni ju inte göra!


Ni kan fortsätta följa min blogg precis som vanligt, från Nouw. Statistik för din blogg. Har du problem att installera din spårningskod?


Kontakta din kundtjänst på din bloggportal för hjälp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.