måndag 30 juni 2014

Diy pyssel inredning

Det handlar om mindfulness och om att inreda för ett hälsosammare liv, till exempel med tapeter som renar luften, saker som ger oss lugn och speglar som mäter hur vi mår. Och så massor av växter! Dels för att de skapar en renare luft, dels för att skötsel skapar lugn.


I den här trenden ser vi en del vita metaller, . Att göra sitt eget mönstrade presentpapper är roligt och inte alls svårt.

Här har vi använt en screenstencil för att skapa ett fjärilsmönster på ett naturfärgat papper. Making your own patterned gift wrapping paper is fun and not difficult at all. Here we used a screen stencil to make butterfly patterns on . Kära läsare, detta kommer att bli mitt sista inlägg här på loppibloggen. Jag har en längre tid planerat att stänga ner bloggen av flera anledningar, en orsak är att jag helt enkelt inte har den tiden som behövs för att skapa bra innehåll.


Jag har bloggat på Loppi i ungefär år nu och under det året har det hänt . Jag gör lite varje jul men inte allt och samma varje jul.

En del blir bara stressade av alla måsten. Men man kan (bör?) göra det ganska. Emily heter jag och är toppbloggare här på Vimedbarn. Här skriver jag om allt som hör mammalivet till. En förkärlek till barnsaker, inredning och kläder.


Lever tillsammans med min man och våra döttrar Noelia år och Junielle månader, vi bor utanför Stockholm. Jag har tillverkat en fiffig ”molnhylla” till Klaras rum med hjälp av en bit överbliven MDF och en billig gammal tavellist från Ikea. Resultatet blev riktigt fint och molnet passar perfekt i närheten av sängen så att man lätt kan ställa ifrån sig sagoböckerna :) Såhär gick jag till väga:.


Bästa pysseltipsen för vuxna – inredning och dekoration! Enkla beskrivningar som ger snygga resultat! Jag älskar när man får nya idéer till hemmet, sen hamnar tyvärr idéerna allt som oftast längst ned på en lång lista.


Först tänkte jag att jag ville ha en lagom grov trädstam med barken kvar, men så såg jag denna . Hitta och spara idéer om Heminredning gör det själv på Pinterest. Visa fler idéer om Idéer för heminredning, Heminredning och Dekorations sovrum gör-det-själv. Sedan är det bara att inreda … Just nu mår mössen prima i sin enrummare med öppen planlösning.

Kanske blir det en flådig tapet på väggarna så småningom, eller så embrace:ar de rustika gillestuga-stilen och gör den till nästa inredningssnackis. Eventuellt startar de en podd på ämnet. Jag tycker det är så mysigt att tända ljus på morgon och kväll nu när det är mörkt ute. Det är väldigt enkelt att göra egna personliga ljus – kanske kan det vara den perfekta julklappen?


Det du behöver är ljus att måla på, vattenfärger, pensel och tvål. Tvålen får nämligen vattenfärgen att fästa på stearinljuset. DIY – pyssel – inredning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.