onsdag 25 juni 2014

Isblästring kärcher

Den är enkel att använda och har en tydlig kontrollpanel. Isblästring minimerar rengöringstiden och kan göras under drift. Det tar bort många tidskrävande moment så som maskering, blötläggning, . Färgborttagning tjärepoxi på båt med hjälp av isbläster. Metoden är effektiv, torr och har inte slipande effekt.


Funderar på att köpa en utrustning men vad kostar kolsyreisen, har hört man kan köpa på aga men inte vad det kostar?

Hur förvarar man torrisen? Vi tar emot både små och stora motorer och pumpar. System för isblästring med tryckluft.


Vi har maskinutrustning för både vanligt förekommande arbeten men också för specialarbeten. Ett urval av våra tjänster: verkstad_falun. På Karlaplan, Östermalm, utförde vi i somras en rengöring av marmor-sockel kring Handelsbankens lokaler.


I ett första skede gjorde vi en isblästring av alla ytor, för att sedan göra en finblästring av vissa partier, där ytrengöring inte räckte. Maskinen från Kärcher och kolsyreisen har vi köpt av vår leverantör . Jo visst är det så, men min erfarenhet av isblästring säger att det avverkar inte bättre än silikat, dock är is ju helt rent och väldigt skonsamt.

Blästermedel Olivinsand TYP GL1- mm. Olivin kan användas för alla typer av blästring och. Industri- och klottersanering med torr-is blästring, torrisblästring, isblästring , torris. Service och försäljning av ytbehandlings- och smörjutrustning.


Tords serviceavdelning reparerar och säljer de flesta på marknaden . Som alternativ till detta, när jag ska blästra annat än järn har jag tänkt mig att testa sandblästring som drivs av högtrycksvatten med en Kärcher. Detta fungerar otroligt bra för . Most frequently read articles. Tryskací technika suchým. Torr is torris - vi utför isblästring klottersanering - torrisblästring.


Hos oss på 3-BE kan ni få hjälp med torrisblästring industrisanering. Vi hjälper dagligen industrier folk i byggbranschen genom vår effektiva blästring. Vi har ett rikligt stort utbud av begagnade bildelar.


För dig som inte känner igen oss så har vi nyligen bytt namn från Skövde städ och sanering till bara Skövde sanering. Vi utför sanering och rengöring genom isblästring inom både bygg- och industrisektorn. Vi säljer även blästermaskiner och is. Sen har jag hört talats om isblästring.


Jag sandblästrade (våtbläster) min med en Kärcher 5innan jag Epoxy målade första året vi hade båten.

Har kollat lite på blästertillsatsen då jag redan har en Kärcher (som ska ge 1bar) men läst av en del att de tycker att det går fortare att slipa. BE är ett entreprenad och försäljningsföretag med TORR-IS BLÄSTRING som specialitet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.