måndag 8 december 2014

Talliosake kokemuksia

Jonne Hiltunen, 3 tarvitsi maalausliikkeensä käyttöön varastotilan, johon on helppo poiketa työmatkalla. Onko kokemuksia talliosakkeesta sijoituskohteena. Talliosakkeen Kangasalan kohteet sopivat maalari.


Väittävät olevan helppo vuokrattava ja vuokratuotto parempi, kun asunnonvuokraamisessa keskimäärin. Onko kenelläkään kokemusta moisiin sijoittamisesta eli ulosvuokraamisesta? Mikä on hintataso, entä kysynnän määrä?


Mitä muuta kannattaisi ottaa huomioon ? Ainakaan ei ole vaarana joutua parveke- tai hissiremonttien maksumieheksi, kuten kerrostalojen kivijalkatalleja hankkiessa. Onko jollakin käytössä talliosake ? Millaisia kokemuksia on, hyvät ja huonot puolet? Kiinnostaa tietää, että paljonko kulut.


Muistaakseni muutama vuosi sitten Kalevassa oli juttu talliosakkeiden omistajista ja haltijoista kuinka se on auvoinen asia perheelle yhteisenä harrastustilana ja ylimääräisenä olohuoneena jossa voidaan harrastaa yhteisiä asioita,puunata asuntoautoa,venettä sitä voidaan käyttää varastona, tai touhuta . Pohjois-Suomessa Jemmamakasiineja rakennuttavan VVR Investin toimitusjohtaja Jukka Vitikka. Varastoalalle on syntynyt muutaman vuoden kuluessa useita rakennuttajayrityksiä. Miten tälläinen olisi mahdollista rakentaa vai onko ollenkaan? Mitä riskejä hankinnassa voisi olla?


Soitin alueen myyjälle ja olen menossa huomenna tsekkaamaan millaisia talleja olisi tarjolla. Onko foorumilaisilla kokemuksia autotallin liukuovista? Pystylamelleista kasattu ja. Kokemuksia ei ole, kun en ole tuollaista nähnyt missään, en ainakaan näillä leveyksillä. Tuollainen on vaihtoehto silloin, jos ei asu metsässä eikä ole omaa tonttia.


Asuntosijoittaminen pääkaupunkiseudulla kiinnostaisi, mutta rahavarat eivät riitä ja pankkilainakin olisi turhan kookas. Entäpä jos sijoittaisi autotalliin tai autohalliosakkeeseen ja vuokraisi sen sitten eteenpäin? Findoor Oy - Juha Rainingon kokemuksiaKokemuksia.


Hyvin mietitty työmaatoteutus ei aiheuta. Nyt myös Valkeakoskella. Markkinajohtajan kokemuksella usealle paikkakunnalle on jo rakennettu talliosakkeita , jotka ratkaisevat tilatarpeen ongelmat. Säilyttämiseen, harrastamiseen, yrittämiseen. Asuntoa hankkiessa ei aina tule otettua huomioon elämän . Minkä kokoisen hallin ostit?


Ja onko jo jotain kokemuksia kertynyt, josta olisi tulevan ostajankin hyvä olla tietoinen? Kaupungin keskustassa on vähän hankala harrastaa vanhojen pyörien rakentelua. Vakavissani olen harkinnut talliosakkeen hankintaa rakentelu-, varasto- ja harrastetilaksi.


MP-harrastuksen oheen tulisi myös parvelle sijoitettava suurikokoinen sähköautorata. Onko täällä ihmisillä kokemuksia. Tamperelainen kiinteistönvälitystoimisto Kiinteistötarina välittää ja myy nyt talliosakkeita Kolmenkulman kohteeseen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.