torsdag 18 februari 2016

Graverad sten egen text

Mina två änglapojkar som skulle vart 6år och 2år nu ligger i en minneslund. Och jag vill lägga några stenar med en personlig text på. NÅGON som vet om man kan beställa små stenar med EGEN valfri text ? Någon som kan hjälpa mig.


Hjälp med gravsten till våran lille son posts Feb Mindre sten till barnlun vart hittar man detta?

Oct billigare gravsten posts Aug Leta egen Gravsten eller köpa? Images for graverad sten egen text More images for graverad sten egen text Report images Thank you for the feedback. Report another image Please report the offensive image. Handtextad och handmålad sten för ett personliga hem eller personligare gåva. Vacker tanke till bröllop och dop, till studenten eller jubilaren.


Eller som en sista tanke. Du bestämmer vilken text vi ska skriva . Fickplunta man kan gravera med egen text : En fickplunta är en klassisk festpresent men visst är det roligare om man kan göra den lite mer personlig?

Vi brukar ha ett litet urval av naturstenar vid stenhuggeriet. Många kunder kommer med en egen sten som dom har hittat eller har haft i sin ägo. Vi graverar och dekorerar. Observera att du inte kan returnera namnbrickor eftersom den görs speciellt till dig. Sten Min mamma är bäst.


Var därför extra noga med stavningen och att texten är läsbar mot bakgrunden på din namnbricka. Vi erbjuder billiga äkta ringar med allt från förlovningsringar och klassiska släta ringar till ringar smyckade med stenar och cubic zirkoner i olika former. Självklart ingår även egen text.


Samtliga standard ringar levereras med expressleverans på arbetsdag. När du köper din silverring hos oss kan du vara säker på att du får . Jag vet detta äär ett dataforum, men eftersom man även graverar i chassin bord eman kunna göra det i steb. Vad behöver jag för verktyg typ en graveringspenna. Fraktfritt på köp över 900:- Dela.


Välj delbetalning i kassan! Vackert i krukan, på bordet eller ljusfatet. Inskription på egen natursten: Begär pris i formuläret nedan.

Hade nog tänkt mig en tradionell sten som man ser på olika kyrkogårdar, men fick hjälp att rita min egen sten till min mor. Vi har egen tillverkning av grav- och minnesstenar i många olika stenmaterial och utförande. Hos oss kan Ni utforma sten , text och dekor efter egna . Att ge en personlig julklapp kan du dels göra genom att gravera in något fint på diverse produkter som halsban armband och så vidare. Alla julklappar som du på ett eller annat sätt kan sätta en egen prägel på blir till personliga gåvor.


Vita stenar med olika texter med tema sorg och saknad. Svart text , guldhjärtan. Jättevackra att lägga i kruka, ge bort som present, placera framför en rad i trädgårdslandet, etc.


Sju olika kryddnamn att välja på! Graverade texter som gör att de håller utomhus. NORMAL LEVERANS 5-ARBETSDAGAR. EXPRESSLEVERANS 2-ARBETSDAGAR. Ljuslykta med namn - Familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.