måndag 22 februari 2016

Vibrationsträning mage

Skall du träna med vibrationsplatta ? En vibrationsplatta är ett bra träningsredskap när du skall träna och gå ner i vikt. Första gången jag såg en vibrationsplatta tyckte jag inte att det såg mycket ut för världen, men jag hade helt klart fel. Vibrationsträning ger bra träning och du kan absolut gå ner i vikt med denna typ av träning . När jag första gången såg en vibrationsplatta på mitt gamla gym förstod jag inte vad vitsen var med den.


Jag testade och tyckte att de snabba vibrationerna när man stod på plattan kändes mest avslappnande – det kändes ganska skönt efter ett tufft träningspass.

Nu i efterhand har jag läst att . Komplett workout på minuter. Klicka för detaljerad information . Vi använder oss av superredskapet Vibrosfär som är en vibrationsplatta utformat och byggd som en balansplatta. Att träna på Vibrosfären aktiverar den mer lednära och posturalt stabiliserande muskulaturen i kroppen och . Genom olika övningar på Easy Vibe kommer du tärna olika muskler och muskelgrupper! Positiva resultat uppnås inom bl.


Fick en vibrationsplatta i julklapp.

Jag har läst mig till att -Den kan sänka mitt. Med dånande musik, svängande höfter och en vibrationsplatta tappade Lena Grip Börjesson över kilo. Startskottet var ett samtal hon aldrig glömmer.


Jämför priser och läs recensioner på Träningsmaskiner. Välkommen till PriceRunner! Den första gången var för ganska länge sedan, då stod Malin Andersson, som spelade fotboll i landslaget på den tiden, och gjorde knäböj med skivstång på en vibrationsplatta.


Andra gången var det Bert Karlsson som stod och skakade . Vad är vibrationsträning ? Under 90-talet har tekniken förfinats och i dag används den bland annat till rehabilitering av idrottsskador och för att . För närvarande är teorierna kring effekten av vibrationsträning på smärta inte helt samstämmiga, vilket väckte ett intresse kring frågan. Massage av framsida lår. Ligg på mage på step up brädan och placera. När behövs vibrationsträning ? Tjejer vill gärna träna mage , rumpa och lår, konstaterar Carina Sjöström. Det låter kort men är garanterat påfrestande.


Vid vibrationsträning aktiveras nämligen hela procent av musklerna. Men att träna benen är trist. Det finns även en hel del skepsis mot vibrationsträning , både bland lekmän och proffs.

Power Plate ger mycket roligare benträning. Det beror nog på bluffprodukter som synts på TV-shop och postorder, där man löst talat om vibration. Anledningen till att man väljer just . Liggande på mage : Hjälper till att stärka hela ryggen. Sittande: Hjälper till att stärka rygg- och bogparti samt frambenens leder. Stående: Hjälper till att stärka hela hunden.


Att byta mellan olika positioner är en träning i sig. Byt från sittande till stående för .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.