tisdag 4 oktober 2016

Forme bloggportal

Sep Vi har recenserat bra bloggportaler. Att välja en bra bloggportal är viktigt för bloggare. Vi jämför bloggportalerna och hjälper dig välja bloggportal. När man kommer in på forme.


Letar man inspiration eller vill läsa . I JUST WANNA SEE YOU HAPPY.

Nu är det så att jag byter bloggportal från For. Jag känner då att det finns mer utrymme för bättre design och lättare att få mer läsare. Känns på nått sätt trist att byta men ändå bra. Jag känner mig färdig här på forme och under min tid här har jag trivts jättebra.


Men nu behöver jag prova på något nytt så bloggandet kan bli ännu bättre då jag flyttar bloggen till nouw. You may login with either your assigned username or your e-mail address. The password field is case sensitive.


Mar Amir är nog redo att byta bloggportal :D Jag har faktiskt aldrig varit så länge på en och samma bloggportal som här på Myshowroom så det känns som att d. Jag bytte till Forme från blogg.

Apr Min nya adress: candymandy. Oct Jag ser att jag har läsare på bloggen även om jag inte skrivit sen i Augusti. Jag är ledsen att det blivit såhär men mitt liv har gått upp och ner det senaste, jag har valt att prova på något nytt och har därför bytt bloggportal och hoppas jag kan börja om på nytt.


Hade vart jätteroligt om ni ville börja läsa min . Det var dax, dax att byta helt. Jag var till och med tvungen att radera bilder för att kunna få in den här i inlägget. Då förstår ni nog att bloggen är överfull. Har börjat blogg på For.


Om det finns ett sätt att tjäna pengar på blogg. Jag fick den frågan idag, fast jag har för mig att jag har fått den frågan flera gånger förut men eftersom min bror redan har gjort ett inlägg om det så sket jag i att svara i den frågan. Men jag tar upp den ändå nu eftersom vi ser ju olika på saker och ting.


Peters inlägg hittar ni . Oct Nu har jag bestämt mig för att byta bloggportal till forme. Då jag har tröttnat på devote ett tag och jag tycker om massor med bloggar som finns på forme , så jag kände att det var min tur. Men jag vill tacka alla som har läst min blogg under alla år och pushat mig! Jul Sååå… Det är inte finest, inte nouw, inte devote, inte blogg.


Jag tycker fortfarande om devote mycket, . Fick en fråga vilken bloggportal jag hade min blogg på , och det finns absolut ett enkelt svar på det men tror att ni förstår lite bättre i ett inlägg. Vi hjälper till att reda ut!

Jag har länge tänkt på att byta men först nu känns det som att det är dags. Jag vill byta från blogg. Som ni kanske ser har jag flyttat min blogg från finest. Vilken portal tror ni passar mig bäst?


Innan tidigare idag var jag ute på min dagliga powerwalk och tänkte vad . Som många säkert märkt så har jag bytt bloggportal ! Eller viktigt för mig är det. Vet ni någon bra bloggportal ? Jag gillar bloggse MEN sen de börja göra om har det nästa bara blivit rörigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.