tisdag 25 april 2017

Portabel cykeltvätt

Vet att Biltema haft en variant som gick att köra på 12V eller batteri men kan inte hitta den just nu. Portabel cykeltvätt , dela med er av era erfarenheter. Promenader i naturen kan vara väldigt roliga men ibland kan de sluta smutsigt. Kärchers portabla tvätt OC är den perfekta lösningen. Det är inte helt lätt att rengöra cykeln när man bor i lägenhet.


Ett tips är att införskaffa en tryckspruta avsett för vatten och bekämpningsmedel.

Vattnet tenderar att räcka längre än vad man först kan tro och själva . Uppladdningsbar V-tvätt som kan drivas (samt laddas) via bilens V-uttag, har en stor vattentank på hela l och kan laddas med den medföljande 2V- laddaren - således är den optimalt anpassad att kunna tillgodose rengöringsbehov där du varken har tillgång till vatten eller elektricitet. Spolmunstycke, tvättborste . Vill du tvätta din LVG- eller MTB-cykel när du är borta från hemmet? Det kan du med en mobil rengörare!


En mobil rengörare är portabel, använder lågtryckstvätt vilket gör den mer effektiv än en vanlig trädgårdsslang , och kan användas var som helst utan att behöva en kran eller vattenpunkt. Skogen är äventyrlig och spännande. Därför är rengöring en viktig del.

Aqua2go PRO är multifunktionell, högeffektiv och kan användas överallt. Lera, jor damm, sand och salt: Aqua2go fixar allt! För alla som bor i lägenhet eller helt enkelt inte har platsen för att tvätta av sin cykeln kan det här vara lösningen. Fyll tvätten med varmt vatten och ladda batteriet (eller använd strömmen från bilen eller vägguttaget) och spola av.


Jag har de tre sista åren behövt tvätta och vårda min cykel rätt många gånger efter turer i lera, jord och annat klibbigt. Under denna tid har jag försökt finna ut snabba, enkla och miljövänliga sätt att vårda min cykel på bästa sätt. Jag tänkte nu att jag skulle dela med mig av lite enkla tips och material som jag . Hos AIRACE får varje produkt ett helt nytt liv tack vare unik och enastående design - oavsett om det är en cykelpump, ett verktyg eller en portabel cykeltvätt. AIRACE är inte bara ett märke som gör professionella cykeltillbehör.


De är en rörelse som fortsätter att utveckla nya möjligheter för en tillfredsställande cykelupplevelse. Lida Loop – racerapport My Profile. Inte det mest ekonomsika men väl värt en tjuga i bland för att slippa repa badkar och stöka med det. Det finns en slang vid hamnen men . Re: Kärcher mobil cykeltvätt. Portywasher portabel cykeltvätt.


Läste i någon annan tråd om någon som funderade lite lika. Tänkte då att återigen tipsa om den jag köpte för två år sedan.

En 15-liters portabel tvätt. Polisingripande Platensgatan. När jag tvättar min cykel fyller jag upp vår portabla tvätt med kallt vatten och en hink med ljummet vatten plus en skvätt bilschampo. Skitig hoj efter långrunda. Jag tvättade av det värsta i Lida men ikväll blir det mer cykelvård.


Ja, det kändes bra i skogen men hade absolut inga ben på platten. Uppladdningsbar V-tvätt som kan drivas ( samt laddas) via bilens V-uttag, har en stor vattentank på hela l och kan laddas med den medföljande 230. Med portabel cykeltvätt.


Att bo i lägenhet betyder allt som oftast att tillgången till bra utrustning att tvätta cykeln med är väldigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.