tisdag 25 april 2017

Shpock streetloppis

Miljontals annonser väntar på dig. Gratis annonser – Android-appar. Fler än miljoner användare!


Expressen) “Sugen på att loppisfynda, men lite för lat för att rota runt bland skrot och korn? Vad jag gillar mest med appen är att “det är gratis att lägga upp .

Varies with device for android devices. Nytt, använt, second han vintage eller antikt. Sphock kommer lägga tonvikte.


De behövde inte anstränga sig mycket innan jag var lite halv-hooked direkt för att vilja kika vad det var. Med ett fräscht intryck är deras app . Appen, som ska lanseras innan årskiftet, finns för iOS och Android och beskrivs som en streetloppis i mobilen och vänder sig specifikt till yngre konsumenter mellan och år. Shpock finns tillgänglig för. De unga är en mycket viktig målgrupp för Blocket som vi vill .

Det sa jag gladeligen ja till, eftersom det rör sig om en streetloppis -app. Det passar ju mig, tänkte jag, och då passar det kanske även er som läser min . Sålde igår en mobiltelefon via shpock , en app för streetloppis. Fina prylar förtjänar en fin presentation”. Gillar du loppisar, att. En av de mest nedladdade köp och sälj-apparna för gratis loppis och annonser i mobilen.


Rekommenderar denna app! I slutet av oktober lanserade begagnatsajten Blocket mode, en ny vintage-sajt där man kommer att sälja ett noga utvalt sortiment av flera olika populära . Sorry, this video could not be played. Lajkat Live - Rösta på vad vi ska mixa: Happy Meal eller tunnbrödrulle?


Det är lätt att skapa annonser med hjälp av mobilens inbyggda kamera. Du kan ställa frågor och lägga bud och genomföra hela köpet direkt i appen. SHPOCK - Streetloppis i din mobil med fina fynd Jag har laddat ner en ny app som jag tänkte testa. Här uppmanas vi att kryssa i de appar vi vill installera och redan från start är flera shoppingappar ikryssade.


Den som inte är vaksam och kryssar ur de förikryssade rutorna får alltså oönskade appar installerade på sin enhet. Join LinkedIn today for free.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.