tisdag 23 augusti 2016

Viktväktar chips

Här hittar du smakfulla produkter och smarta hjälpmedel, som kan hjälpa dig på vägen mot din målvikt! Njut av en god och smakrik måltid som tar dig 40min att tillaga. Lär dig hur man gör Chips och dipp på ett smart sätt.


Alla våra recept är SmartPointsberäknade. En uppskattad klassiker, chips med härlig smak av gräddfil och lök.

Passar utmärkt att dippa! Krispiga chips med smak av paprika. Väldigt goda på ostbrickan och de passar utmärkt att dippa! Kumminkryddade chips i ugn. Förberedelsetid: min.


De här krispiga chipsen bakas i ugnen. Hetta till chipsen med lite chilikrydda om du föredrar det! Välj Posta om du vill dela med dig av ditt recept till .

Undvik feta dippsåser och oljiga snacks, så som jordnötter och chips. Välj hellre grönsaker med yoghurtdippa, naturella nötter, pinnar och popcorn. I samband med fest bjuds det nästan alltid på snacks och som vi alla vet, börjar man . Produkter: Chips ( Viktväktarna och OLW). I lördags som sagt vankades det melodifestival final och vi bestämde att fira min halva viktnedgång och prova två nyheter! I det här testet fick min man stå för testa viktväktare chipsen, då de innehöll tomatpulver och jag är allergisk mot tomat.


Men nej, det är inte frukt Viktväktarna vill bjuda mig på när jag kliver in, fast besluten att ändra mina kostvanor till det bättre. Jag kommer alltså dit för att få hjälp med min vikt – en tjockis som vill ha hjälp att äta bättre. Och de bjuder mig på godis. Hela entrén är full av chips , godis och annat . Jag ångrar INGENTING att jag satte upp mig på Viktväktarna -Online. Tro inte att jag inte äter godis, chips eller annat sånt där som är.


Fick tipset om egna chips , bra viktväktarsnacks eller faktiskt för alla som vill ha lite nyttigare chips. Smaken kan ju sedan varieras i massor av olika kryddiga smaker. Testade pepparmix och chiliflakes – det var för . Reklamen ovan dök upp när jag var ute och surfade, och jag häpnade.

Visserligen går det utför ekonomiskt för Viktväktarna , visserligen är deras nätbutik redan fylld av Viktväktar -chokla chips , glass, kakor osv. Vad försöker de göra egentligen – övertala överviktiga . Veckobonus med nya smartpoints är något annorliunda om du varit med i viktväktarna tidigare. Chips , ostbågar, jordnötter och godis är rena förstörelsen när vi ser på smartpoints eftersom det nya med smartpoints missgynnar vårt snaskande och blir väldigt dyrt när vi räknar smartpoints. Viktväktarnas recept på chips , points per gång du äter eftersom att potatis ger oavsett mängd.


CHIPS Skala potatis, hyvla med osthyvel och lägg ut skivorna en och en på bakplåtspapper på en plåt. Krydda med ex grillkrydda eller salt och dill eller din favorit chipskryddning. Har nog aldrig ätit så gott som när jag gick med i vv :) Era recept är jättebra och väldigt enkelt att göra. Har gått ner 10kg och nu har jag bara 4kg kvar till målvikten! Dock behöver jag hjälp med tips på olika sorters snacks, typ istället för chips och sånt.


Blir aldrig sugen på nåt sött då jag äter väldigt mycket frukt utan det är nåt . ViktVäktarna har listat de värsta fettbovarna dagen efter festen. Kostdoktorn skriver ” Viktväktarna : oseriösare än någonsin”. Att åstadkomma en viktnedgång på Viktväktar -chokla chips , glass, kakor osv.


Att lura sin medlemmar på detta sätt är cyniskt. Du får ett plötsligt chipssug men har inga hemma, vad göra? Lugn, med detta tips kan du göra egna chips på tre minuter. Kolla in Crazy russian hackers video!


Men vad stämmer egentligen? Med inspiration från Viktväktarna listar vi här livsmedel som du kanske tror är onyttiga, men som inte är det. Detta gör inte bara popcorn till ett hälsosammare alternativ än chips och godis, en näve popcorn kan dessutom ge lika mycket nyttigheter som frukt! Men det är viktigt att poppa . Och vände sig till Viktväktarna.


Det första försöket misslyckades. Gick ned kilo och trodde att jag skulle fixa resten själv, säger Diana. Men sen kom semestern med alla frestelser.


Mackor, chips , sås, hamburgare och glass indränkt med kolasås. Det var ingen hejd på hur jag kunde vräka i mig. Tillbaka till konsulenten .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.