onsdag 22 april 2015

Jobbsafari lön

Vill du veta vad lönen är i de olika branscherna eller förbereda dig inför en anställningsintervju? Vad tjänar dina kollegor? Vårt Löneindex ger dig svaret! Grundlön, provision, bonus.


Vi har inget lönetak, du påverkar din egen lön. Skräddarsydda avtal: friskvårdsbidrag, tjänstebil och övriga förmåner finns som alternativ. Individuell utvecklingsplan, vi uppmärksammar och belönar . Som tekniker hos Torvalla Bil får du brett ansvar med alltifrån service, reparationer, tillbehörsmontering, motorrenoveringar, AC, glas, felsökning och elektronik. Löpande utbildning, utveckling och uppföljning.


Bra personalförmåner och fast lön samt bonusupplägg. Familjärt företag med lång erfarenhet och gott . Vi erbjuder ett intressant, omväxlande och självständigt heltidsjobb för ett proffs som trivs i rollen som sin egen chef. Du får utbildning i produkterna och en möjlighet att utvecklas och utbilda dig när företaget växer.


Vi belönar alltid våra anställda för framgångar och ser till att lönen motsvarar dina prestationer. Hos oss har du chansen att utvecklas som säljare och uppleva en resa till toppen. Jag har haft olika jobb och gått på olika utbildningar: Maskinoperatör, bilmontör, tolk, lärarassistent, fritidsledare, hemtjänstpersonal jobben är några av jobben som jag har jobbat med och nuvarande jobbar jag som lärare.


Bilmekaniker, fritidsledare, tolk och lärarutbildningen är några av utbildningar som jag har gått på. Har jobbat inom transport och kört lastbil sen jag var i Europa. Har även varit på LSS och trivs bra med det. Jag har jobbat som administratör på ett litet företag som säljer profilkläder, reklamartiklar samt event.


Mina arbetsuppgifter har varit varierande inom administration, lager och logistik. Under den senaste tiden jobbade jag bl. Jag är van vid att ta emot kunder i butik samt på telefon. Jobbsafari Fayme Alm Vilka lönekriterier utgår du från när du har lönesamtal med dina medarbetare? Finns de tillgängliga så att alla kan ta del av dem?


Och varför ska även chefer som inte sätter lön lära sig mer om lönekriterier? För mig är det viktigt att arbeta med kundfokus och målstyrning. Målen kan vara skapade av andra, men lika gärna av mig själv. Jag arbetar mycket med att tydliggöra målen och därmed skapa engagemang.


Jag gillar att ha en överblick och målbilden klar för hela projektet men i min roll idag sparar jag mycket tid och. Jag har många års erfarenhet från arbete inom kundreskontra, som innebar in och utbetalningar, telefon, internt och externt, mail. Jag har bra servicekänsla, stresstålig och är van vid stora volymer och söker mig vidare till liknande arbetsuppgifter. Jag ser alltid till att ge bra service både för företaget och kundens räkning.


Jag är en ambitiös kvinna som alltid jobbat med människor och trivts mycket bra med det, men det är i arbete med barn mina kunskaper och erfarenheter passar allra bäst. Som person känner jag mig bekväm i hela säljprocessen, dvs telefonboka möte, behovsanalys, avslut t. Jag brukar också efter ett kundmöte analysera detta efteråt: vad som gick bra, mindre bra och vad man kan ändra på till nästa gång. Som säljare drivs jag av att. Se Jobbsafari i: Danmark . Det tar bara några minuter att registrera sig och söka jobbet! Vi söker nu försäkringssäljare som säljer olycksfallsförsäkringar mot främst befintlig kund.


Du ska ha tidigare erfarenhet från försäljning. Löneavdelningen ingår i DS Smiths Sveriges HR avdelning. På löneavdelningen administreras ca 6löner fördelat på två löneadministratörer och en teamledare. Ditt huvudsakliga ansvarsområde består av att: Övergripande lönehanteringen för DS Smith Packaging Sweden . KSales har säljkontor i Malmö och Dubai.


I Malmö sitter vi i fräscha lokaler vid Skeppsbron med utsikt över Malmö och Turning Torso. Vi är ett stabilt säljbolag med en stadig tillväxt och lång erfarenhet om försäljning och ledarskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.