tisdag 27 september 2016

Dyckert biltema

Räfflad spik med koniskt huvud. Används där huvudet skall vara försänkt, t. Hyllplats: Välj varuhus Loading. Slut Begränsat lager I lager.


Vartannat skott fungera annars skjuter den bara luft skott utan spik.

Nån som har en spikpistol från Biltema och vet om den är duglig för lite vanlig och enkel hobby verksamhet i hemmet? Ska bara ha den för att det är bra att ha de gånger man spikar list och de andra gånger den kan komma till användning. Den blir mao sparsamt använd av en amatör ;) Den dyckert som ska . Köpte i sommras deras dyraste dyckertpistol för att jag behövde de extra mm i spiklängd den skulle klara men fick lämna tillbaka skiten då varannan dyckert fastnade så man fick öppna och rensa. Med hög slagkraft och en nästan obefintlig rekyl. Magasinkapacitet: 1st.


Arbetstryck: 4-bar, max. Dyckert är spik som antingen helt saknar huvud eller har ett .

Kanske, kanske att man hade velat ha ett snett magasin istället för att lättare komma åt iblan men jag har skjutit tusentals dyckert med denna utan problem. Långa dyckert , korta dyckert och framför allt i högt tempo. Matar jag på allt vad jag kan så smattrar det som en kulspruta.


Någon enstaka gång har jag . Vitlackad dyckert för att fästa färdigmålade snickerier i trä, veglegesszortelenites. I befintligt och fungerande skick. Välbalansera tryckluftsdriven dyckertpistol för spikning av tavelramar, lister, socklar, möbler etc.


Med säkerhetsspärr och rakt magasin av aluminium för findyckert (T- dyckert ) 18Ga . Fjärrströmbrytare, mini Fjernstrømbryter, mini etävirtakytkin. Onko jollakin kokemusta Bilteman myymistä (en muista merkkiä, mutta musta- oranssi on väri) sähköllä toimivista naulapyssyistä, jolla muistaakseni pystyy max mm dyckert -nauloja ampumaan. Hinta oli joku reilu euroa.


Tarkoitus olis kattopaneelia ja listoja ym. Den pistolen kan man ha både T- dyckert och klammer i vilket jag tycker är bra. T- dyckert har så liten skalle så det är inte speciellt svårt att dra ut skallen genom brädan.


Spiken siter alltså då kvar i underlaget. Klammer håller mycket bättre men är å andra sidan inte alls lika snyggt, så det använder jag bara . Currently posts in Kategori: nyheter i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.