torsdag 22 september 2016

Hjulbultar mercedes

Vi erbjuder ett stort sortiment av alla sorts Låsbultar, biltillbehör och reservdetaljer i OEM kvalitet. I lager (1-arbetsdagar leveranstid). Välj butik för lagerstatus ›. Hex Passar Mercedes E-klass, C-klass 1W12 W20 W20 W2med alu fälg.


B, RADIUS SEAT BOLT 14X5X3 Begagnat klass B, Kr.

Kanske till eftermarknadsfälg som sl5säger. Definition av längd: samma som biceps pil på bil underkant kägla-skruvände. Frågar man bilmekaniker säger de att hjulbultar inte ska smörjas. Varken gängorna eller kontaktytan mellan bult och hjul. Efter vad jag förstår är det viktigt i andra typer av skruvförband att gängorna har låg friktion, så att det mesta av momentet går åt till att hålla ihop delarna.


Varför gäller inte det hjulbultar ? Köp Hjulbult, Bakaxel, Framaxel hos Skruvat - kr. Hjullager med orginalkvalitet.

Hej jag har köpt aluminium fälgar till min mercedes 190. Längd på hjulbultar mercedes 190. Men dom nya behöver längre bult så jag undrar vilken längd behöver jag? Komplettera stycken Några nya och alla bra skick Frakt fritt.


Hjulbultshylsa till moderna Mercedes Benz-bilar. Tunnväggiga för god åtkomlighet. Hjulbultar och hjulmuttrar av hög kvalité från Eibach. Avsedda för moment upp till 7Nm.


Titta gärna på våra övriga annonser. Mercedes -Benz GLC 220d 4-Matic SE Edition är en mycket generöst utrustad bil, till ett mycket förmånligt pris. Som grund får du SE Edition där mycket utrus.


Samtliga HR DR hjulspacers behöver längre hjulbultar. Längre hjulbultar beställs separat. Detta kit breddar ena axeln med 30mm (15mm per sida). Fästanordning (Bult el.


Mutter): Bult Passar: Mercedes -Benz E-Class W123. Storlek på navet: 65mm. För dig som söker hjulbultar.

DDESIGN-Din motorsportbutik på nätet. Med Sveriges snabbaste kundtjänst hjälper vi dig att hitta de delar du söker efter. Hos oss hittar du endast välkända varumärken inom styling, tuning, bilvård och fälgar. Jag frågade efter rätt åtdragningsmoment för min husbil Mercedes Sprinter 41 när den fått nya däck på framhjulen.


Det var Mercedesverkstaden i Avesta, Landrins, som lämnade uppgiften: 120Nm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.