onsdag 21 september 2016

Oscilloskop blocket

Sök i alla kategorier istället. På Blocket kan du se annonser i Hela Sverige. Elektronikingenjör till Syntronic i Kista. Hej Jag behöver skaffa ett billigt oscilloskop.


Jag skulle behöva ett oscilloskop hemma och tänkte höra om ni har några tips?

Bekräfta att blu-ray inte överstyr kanaler. Användingsområde är amatörbruk. Kontrollera klippning på slutsteg osv. Jag hade helst tänkt mig något usb-anslutet med avläsning på datorn då jag har börjat få ganska ont om plats . Jag har ett gammalt oscilloskop som jag tänkte sätta ut på blocket.


Problemet är att jag har ingen som helst aning om vad det kan vara värt. Om någon här tror sig kunna hjälpa till med att sätta ett lämpligt annonspris, vänligen PM:a mig.

Jag vill ju påstå att hela paketet för 900:- är ett klipp. Visst är skopet inte häftigaste modell men i början behöver man rör den på sig eller inte? Tack MadModder för tipset.


Det var precis vad jag behövde. Jag var och hämtade det igår, och vilket kap. Det ser sprillans nytt ut och kom med probes i originalförpackning och det funkar kanon. D Jag fick det för 2spänn och då fick jag en låda med div. För varje tråd du vill starta här, måste du ha skrivit fyra inlägg någonstans i forumet utanför denna kategori.


Medlem med statusen Ny medlem får inte starta en tråd här. Denna status blir du av med efter inlägg. Trådens rubrik måste börja med K: S: B: för köpes, säljes, eller bytes. Telefonnummer kan av säkerhetsskäl inte skrivas ut. Modell: EF-500A Välfungerande.


Oscilloskop som har används för testning av Kamera utrustning. Värt att köpa gamla Bose-system från blocket ?

Ni får ursäkta att jag annonsera här, men jag tror att denna grupps läsare är den perfekta målgruppen, gissar att det inte skulle gå något vidare på t. Apropå mätinstrument så kan jag inflika att jag lagt ut 350kr för tongenerator och oscilloskop , tongenerator (med rör, superskick) 150:- via en annons på blocket eller dylikt . Och nej, jag vet nada om oscilloskop. Vågar inte handla på blocket speciellt inte när man inte ens vet att det heter ett felfritt och inte en felfri. Hur går man till väga om man vill koppla ett gammalt oscilloskop till en synth så att man kan se ljudvågorna genom den? Går det att ta vilket gammalt oscilloskop som helst och köra in eller måste man ha tillbehör och prylar?


Många har försökt förr och kommit till korta. Men det här är ingen vanlig Blocket -klon. Vi har försökt skapa ett verkligt mer-värde, och. En ultraljudssändare och -mottagare. Koppla upp ett pulsekosystem och undersök de två blocken.


Börja med det där du kan se strukturerna, och undersök hur de avbildas på oscilloskopet. Försök därefter lista ut hur det ogenomskinliga blocket ser ut, och rita en skiss över det . Det såg litet och behändigt ut, men har man nån användning för det? Tillverkare: Elema- Schönander.


Funnen omärkt vid inventering . Mingograf som använts vid operation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.