torsdag 25 januari 2018

Vad kostar en annons på blocket

Du ansvarar själv som användare för att den information som du lägger in i annonser inte strider mot gällande lagar och regler. Du som användare är personligen ansvarig för din annons. Typiskt svenskt dvs det skall kosta pengar!


Finska varianten är gratis oavsett vad man säljer tori. Men man kan undra varför alla använder just svenska blocket , förut .

Vad kostar det egentligen att ringa en blocket - annons ? Hur mycket kostar en annons på blocket? Finns det några fler fördelar? Nackdelarna jag spontant kommer på är att man (som iCloud-motståndare) måste ha iCloud påslaget i telefonen hela tiden och inte kan logga ur iCloud utan att funktionen försvinner? Hur sänker man priset på en av sina varor som ligger.


Måste man betala för att lägga upp en annons på. Min annons kommer inte fram på blocket TROTS.

Blocket höjt priserna igen. Kostar det att lägga ut annons på tradera? Jag pyntade 50:- inklusive moms för en annons under tjänster. Inte speciellt dyrt med andra ord då det har gett bra avkastning. Jag har alltid ratat blocket tidigare då jag tyckte det kändes oseriöst men i efterhand så insåg jag att det är en jäkligt billig annonsplats.


Jag annonserar i tre olika län, skulle jag göra . Det beror dock på vad det är du säljer. Läs mer om Privatmäklarens mäklartjänst. Sedan kan man göra olika tillval som kostar extra.


Då kan en samling tips komma väl till hands. Vad bör du egentligen tänka på? Vilka detaljer är viktiga? Och hur blir du en mästare på att sälja på Sveriges största köp- och säljmarknad?


Vad skall jag tänka på när jag skriver jobbeskrivningen? Varför krävs ett svenskt organisationsnummer för att lägga in en annons ?

Hur gör jag får att lägga upp en logotyp och bild? Jag är i testfas nu vad som funkar bäst som annonsmedia och har fått lite länkar upplagda här och var på prov. Hittills funkar en vanlig annons på blocket bra. Dock kör jag många produkter i samma annons , ex.


Vad jag vet är det gratis att lägga upp annons på tradera. Där e ju provision men då bara om man sålt sin vara såklart! Nope, kostar minst kr som sagt.


Nånstans måste dom ju få sina pengar ifrån? Jag börjar med att förklara vad blocket är. Där människor( ja, de som bor på tellus) kan lägga in annonser för något de vill sälja, byta eller köpa.


Man kan både lägga in annons som privatperson och företag. Så fungerar det när man lägger in annonser på blocket. Till slut är måttet rågat. I en blocket - annons har ett par bestämt sig för att sälja sin husvagn - med en motivering som har en ovanligt upprörd ton. Men de tre första åren kan kosta svenskarna många tusenlappar och sett till hela livslängden är det dieselbilarna som drabbas hårdast.


Med en dryg vecka kvar till lön ekar det tomt på kontot för många under denna årets fattigaste vecka. Ett sätt att tjäna lite extra är då att sälja prylar. SE eller Jag ringde ringer enligt våra besökare.


Det kostar pengar och tar tid. Tänkte höra om du kan ringa in och betala för min annons bara så betalar jag dig vad det kostar (80:-) sen när vi ses. Lite frustrerande att man inte kan betala med kontantkort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.