onsdag 27 december 2017

Helgjobb karlstad

Vår lista över lediga helgjobb uppdateras dagligen! Assistansbolaget i Sverige AB fokuserar på att sätta kunden i centrum och att det ska vara roligt att gå till jobbet. Verifierade arbetsgivare.


Ett gratis, snabbt och enkelt sätt att hitta ett jobb med 55. Vi presenterar nya lediga jobb dagligen på jobbaextra.

Glöm inte att skapa en profil och bli sökbar för arbetsgivare som söker personal. Hitta extrajobb, helgjobb och kvällsjobb som ungdom. Ungdomsjobb som passar dig som fortfarande går i gymnasiet men vill tjäna extrapengar. Nu växer vi snabbt och är i stort behov av nya medarbetare över hela landet. Du behöver inte ha jobbat med något liknande förut, det viktiga är att du har driv och gillar att jobba och umgås med andra.


Karlstad och andra stora städer i Sverige. Stark teamkänsla är viktigt för att våra restauranger ska fungera, även i stressiga situationer.

Jag jobbar själv som telefonförsäljare och företaget där jag jobbar har som policy att man ska vara minst år. Jag känner dock till andra företag i min stad som anställer åringar också. Du tycker att affärerna ska hålla stängt under jul så att de anställda får vara lediga, men har du tänkt på att det kanske finns de som faktiskt vill jobba på jul? Jag hör själv till den skaran, och har jobbat många gånger både på jul och andra storhelger – av . Nån som vet nåt helgjobb som man kan ta?


Vi gör det enklare för dig att söka jobb. Välj att ansöka nu eller gör en sökning via sökrutan för att hitta andra relevanta jobb. Vi söker nu två personliga assistenter som vill jobba helgpass hos vår kund i Göteborg.


Om tjänsten: Vår kund är en kvinna i 60-årsåldern som lever med en funktionsnedsättning som gör att hon behöver hjälp med allt som rör hennes vardag. I dina arbetsuppgifter ingår bl. Elgiganten Trollhättan söker köksansvarig! Har du lyst å arbeide med skytjenester og automatisering for våre spennende kunder?


Redpill Linpro AS, Oslo NAV, 9. Löneskillnaderna mellan stad och land är också stora. Industristädning innebär att du arbetar olika former av rengöring hos vårt kundföretag. Hur mycket man vill och kan jobba när man studerar är självklart individuellt.

Hos oss hittar du studentjobb i alla dess former! Jula är ett växande företag med tydlig inriktning på fortsatt expansion. Här är förändring det enda som är konstant. Vilka avdelningar finns?


Vad kan man inte jobba med på Jula ? I takt med att företaget växer utvecklas också möjligheterna. Här kommer ni att få följa mitt liv, vad jag pysslar med för något :) kom gärna med synpunkter så jag kan förbättra mig! FirstSale AB söker helgsäljare. Vi jobbar med försäljning av nordens ledande kosttillskott och behöver nu fler säljare inför helgjobb lör-sön. Bransch: Telefonförsäljare m. Anledningen till att jag flyttar är för att jag känner att möjligheterna att finna det jag vill arbeta med är större här, . Klirr i kassan :) smaart!


Söker Tvättning - Söderköping. Team Salessljare blir du ven en viktig lagspelare i teamet som servar vra vriga kunder i butiken. Kvlls och helgjobb kan ing. Dr ser jag att jag nu kan f ka .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.